30 apr. 2012

Svar på frågestund 2


E du kär? Jaa, minsann!

Om du e, vad e bra med din kille? Att han får mig alltid på så bra humör :)

När började du blogga? Se svar här.

Var bor du?  Jag bor i Ytteresse i detta hus.

Vad har du för kamera? Svar på det hittar du här.


Var e den köpt? 




Vafö e du så bäst? För att min pojkvän har gjort mig bäst ;)



Vafö e du så söt? För att ja äter myket sötsaker.


Vafö e du så fin? Alltså voi huhhu men din frågorna sirhc XD


E du nöjd över ditt liv? Japp. Eller visst finns det saker jag vill ändra på såklart, men i det stora hela är jag nöjd.


Na pinsamt du gjort? Engång tog jag fel på dag och trodde att en gammal pojkvän fylld år. När jag såg honom så ropade jag "GRAATTIS!" o han bara "för vad?" Haha, det var pinsamt! Men nu kan vi nog skratta åt det tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar