28 apr. 2012

Svar på frågestund del 1



Var köper du helst dina kläder? Hmm.. har inte shoppat på jättelänge men typ gina eller hm.
Vad är ditt favoritplagg? bild? Mina svarta jeans helt klart! men dom är dessvärre uttvättade och inte lika tajta längre så måste köpa nya nu på direkten.
Vad tycker du bäst om en kille? Fattar inte frågan riktigt. Vad jag tycker bäst om hos en kille? Isf typ när man både kan skratta och ha roligt men också prata serious shit med dem.

Är du galen eller lugn? Haha lite bådeoch skulle jag säga, beror på humör osv :D

Vem är din/dina bästa vän/vänner? Har många bra vänner men måste jag välja så blir det nog Amanda och Jonna.

Vad gör du på helgarna? Umgås med härligt folk eller bara myser med min underbara pojkvän :)


Vad har du för kamera? Canon eos 1100D
Har du flera en 1 objektiv isåfall vad? Har bara standardobjektivet 18-55 och det suger ja.


Hur länge har du bloggat? På denna blogg har jag bloggat lite över ett år. Dock var min blogg bara till för mig själv i början så att jag skulle kunna titta tillbaks på gamla tider. Men sen kom jag på att det skulle vara kul med lite läsare också, så då började jag publicera den :)

2 kommentarer: