25 mars 2011

fredag, älskade fredag ♥

Berättar lite kort om dagen: 

Första timmen skulle vi ha engelska, men "Hörsel-Eivor" kom. 
Hon skulle ha en lektion om hörselnedsättning, eftersom vi har en hörselskadad person på klassen.
Det var typ mega booring, men alla överlevde endå <:


Sen fortsatte vi med gymnasik, innebandy. Och det var jättekul! 
Hade olika övningar först. Sen fick vi börja spela. Vi var 3 spelare per lag, så man fick nog röra sig mycket. 
Man var helt slut efteråt! 


Finska, hade prov. asjobbigt! Det var svårt, långt & inveklat. Är inte alls sugen på att få veta mitt resultat. 
Eftersom jag inte läst sådär jätte mycket, tror jag inte att de gick så riktigt bra. ahaha (a) 
Men jag skrev ju nånting på allt utom ett ord "reda sig" ;s så det var ju bra iaf. (=


Sista timmen hade vi matte. Som vanligt börjar man timmen med att prata om allt olika ramdom saker. 
Jätte intressant, jo verkligen -.-' jaja, men det var ju lästimme, så man fick ju läsa typ halva timmen. 
Och tillsist, så räknade vi lite. Och fick reda på att vi ska ha ett prov nästa fredag, Jippie! -.-


Har haft en ganska rolig dag, trots provet. :):)


Ikväll så åker jag till kållby, där ska jag vara med Kebb. 
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men nått kul bir det iallafall. 

Ha en bra dag allihop :3








  // ida'madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar