7 feb. 2011

;>

Veckorna går otroligt fort, imorgon är vi penisionärer (stavning?) som vi pratade om på matematik timmen idag (;
Jag vet att ja inte gjorde några inlägg förra veckan men ja orkade inte, och man ska ju inte tvinga sig till det så.
Men jag gjorde int nå speciellt, hade fått för mig att ha en "träningsvecka" så jag var ut på länk varje kväll. Inte alls dumt ! ska fortsätta med det.
läste en sjuukt intressant bok oxåå, håller på läser på den ennu för den e ganska tjock.  ->





jätte intessant, rekomenderas om att läsa om du inte läst den! 

Så har jag varit o lämnat in mopedkortspappren till polishuset, snart e de väl dags att ringa dit och beställa tid för att skriva mopeedkortet ! awesome, bara man klarar av de oxå så vore de bra ;s 







Pitbull ft.T-pain Drop It To The Floor 

Lyssnar sjukt mycket på denhär låten just nu, inte för att jag själv vill. 
Utan mina bröder hör på den jämt, jag har inte något imot den, den e bra ! DISCO FEELIS.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar