31 jan. 2011

min helg.

 Liite om vad jag har gjort i helgen.


fredag: for till emmas, gjorde inte så mycket, bakade chokladbollar oså tänkte vi kolla en film men vi orkade inte ;p 
så vi kollade på bilder från hawaii<3 alltså vi sitter och drömmer om att åka dit på semester i framtiden. 
får se hur det blir med det (:

ser de inte härligt ut ?  JO!
















Lördag: kl. 08:45 for bussen från bennäs till bottniahallen i vasa och tränade, skönt!
sen for vi till rax och åt pizza & glass <; 
efteråt fick man shoppa, om man ville ;) 
dedär byxor köpte jag (=



















senare på kvällen for jag till kållby, där var jag med; Keek, Keppa, Chizi, Manda & Benna + några andra ;) 


Söndag gjorde jag inget speciellt, övade på matteprov & annat pappersarbete.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar