1 maj 2012

Svar på frågestund del 3

Har du moped , vad isåfall? Jo, en Derbi atlantis.













Hur lång är du? 1.69cm

Vad gör du på fritiden?
Nördar datorn, umgås med folk, tränar eller något annat. Beror helt på dagarna.

Har du några syskon, heter?
Storebror Ronny och lillebror Kevin.



Hur mycket väger du? Ingen aning, vår våg har varit utan batteri ett tag nu.

Går du i någon sport?
Nej.

Hur träffade du din pojkvän? Har länge vetat vem han var, vi brukade chatta en hel del förr. Jag var dökär i honom när jag gick på 7:an (haha). Men nu på "äldredar" så träffa jag han hemma hos en kompis så då börja vi prata osv.. Sen dess så fortsatte vi att träffas :)

Vad är det bästa/sötaste han har gjort för de? Oj svår fråga.. Men typ när jag fick komma och sova över till hans när jag inte orkade cykla hem. Och så en annan sak, men det vill jag inte ta upp här men krikka du vet vad jag menar!

2 kommentarer: