2 juli 2011

Lördag.

Steg upp halv 9, fixa mej klar för att fotas oså for ja ti Lottas hon hadd fråga om ja kunde fixa hennes hår. Och de ville jag så gärna! De e roligt när någon vill att jag ska fix håre åt dem. :)
Så jag tog med locktången o for dit o locka håre åt henne.Och när vi va klar så hade mitt hår börjat stå ut åt alla håll -.-' Men de hann jag inte göra något åt. Så nu har jag riktit fult hår på konfirmations korte, JIPPIE!
Nu snart så ska ja ställ mej finfint till bröllop, min faster gifter sig ikv.

Sen nångång så ska ja film, o vis hur mitt rum ser ut nu när de har skett några små förändringar där.
Jag är riktit nöjd! (=

Ha en bra dag allihopa, själv har ja fullt upp så ja tror int ja skriver några fler inlägg under dagen.

Bilden to ja från bdb, eftersom ja int har många bilder på denna dator.. Så di flesta har väl sett den förr men nog lever ni för de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar