19 juni 2011

Godnatt!

Tjenatjena!

Chilldag har ja haft idag. Steg upp halv 2 lite väl länge att sova javet, men de berodde på att ja hade vari upp ti halv 3. Oså föri de hadd ja ju sovi 4 nätter på pökenäs me nie andra flickor som älskade att prata långt in på kvällarna. Så denna natt så ja hade nog en hel del att sömn att ta igen före ja sku vara tillräckligt utvilad.
Nåja när ja vaknade så åt ja, packade upp kläderna ur pörkenäsväskan sen satte ja mej vi datan o satt där ti typ 7 sen for ja ti Emmas o tillbringade kvällen me hon, Fia & Manda. Kom just hem, har fått i mej lite mat o checkat läget på datorn så nu blire väl sängen.
Skön dag har ja haft!


Imogon ede ny vecka o jag måst få igång träningen igen, känner att jag har fuskat lite me de denhär sista tiden. Men jag har ju vari på rippiläger så int har ja ju kunna fara på länk nå int. Så no har ja mina ursäkter!

Blev ett långt och random inlägg nu men bry. Nu säger jag gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar