4 mars 2011

Imorn när jag vaknade så var jag jätte hungrig, för ja hade inte ätit något efter att vi hade varit till mäcken igår då åt jag en big bacon.
Om nån har ätit en sånn så vet ni hur stor den är. jamen nu till saken så när ja vaknade var jag jätte hungrig o jag ville ha nått gott. 
Så jag bakade scones och dem blev super goda ! perfekt morgonmål för en som är hungrig. efter det så har jag bara suttit på datan. 
Men planerar att åka o skida eller bara ut på en promenad sen nångång, efter att jag har städat rummet c: 

Haha.. igår när jag & mina bröder kollade en beck så då blev jag lite ägd (A)
allstå det var reklam, (om en film) 

Jag: HADE FILMEN HAR JA SIT !!
Ronny: Nä, ha har ju just komi ut så du kan int ha sit a.
Kevin: haha ! 
Jag: Nää.. he var int hadee filmen...
Jag: MEN JA HAR SIT HADE GUBBI !! 
Ronny: I vicken film ? 
Jag: ja vejt int va ha hejter... 
Alla: HAHAHAHAH x''D


och ingen trodde mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar