5 mars 2011

hej alla söta! 

Igår for jag nog till määnskis fast hennes pojkvän var där, de var endå ganska kul. 
Vi började kolla film men sen ville jag inte se den mer så jag satte mig på datorn så fick dom "se" ifred ;) inget misstolk här. 
Ja igentligen gjorde vi inte så mycket men vi var på så bra humör hela kvällen så de var kul endå ! 
Jag var där typ till kvart före 2. 
Och när ja skulle hem var det jätte mörkt så jag ringde till Ronny och frågade om han kunde hämta mig med mopeden, han var snäll och kom.
När vi var hemma så satt lillebror och hans kompisar och kollade O.C, så kollade jag med dem typ till 3 då den var klar sen gick jag o sova, de var så otroligt skönt!


Och idag kommer Emma hem !!!11 och då ska vi fira, hehe nej men nog ska vi träffas och hitta på nått har jag & manda bestämt, om hon orkar då förståss ;p 


                                                                                                                                     

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar