28 feb. 2011

måndakväll.

Jag & lillebror var lite lat ikväll så vi bakade kladdkaka och kollade 3 filmer.
Kladdkakan blev jättegod, den e uppäten nuu. Filmerna som vi kollade var inte speciellt bra, men dom gick o se på, det var mest tidsfördriv. vi kolla I rymden finns inga känslor, Hata göteborg & Stockholm Boogie. 
Jag är typ super nöjd eftersom jag for på länk idag, men ja blev nog lite besviken, när ja märkte hur dålig min kondition har blivit. Förut kunde ja ju iallafall springa 3 km utan att tycka de var tungt, idag tyckte ja de var tungt.
Det är vädrets fel! De skulle inte ha blivit så kallt, man kunde ju inte ens vara utanför dörren utan att frysa tårna av sig. Men nåja, de har ju blivit varmt nu iallafall, så det är väl bara att träna lite hårdare nu istället :) 
Hoppas man slipper till träningarna imorron. jaja nog me de nu ;);)

Jag vill ha en sånn mössa, 
om nån vet vart dom finns att köpas så får dom gärna säga de till mig. <:<:





















// ida'madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar