7 jan. 2012

Svar på frågestunden.

 Om du sku få ta me de 3 saker ti en öde ö, va sku du ta tå?


En rolig vän, mat och en dator.. 


Har du na favoritrappar?


Jo, Eminem, han är så sjukt bra! Och de som inte fattar det är konstiga. ;)


Har du tänkt klipp håri dett rikti kort? 


Nej, men jag har faktist funderat på att typ klippa bort ungefär 10cm. Men tror jag kommer ångra mig om jag gör det så vi får se. Har faktist klippt topparna just så inte ennu iaf. 


Är du kär?


Svår fråga. 


Hur lång är du?


Längesen jag kollade men kanske 1,70? 


Trivs du i din familj? 


Ibland, ibland inte. Jag tycker jätte mycket om alla och skulle inte vilja mista någon. Och mina syskon är som kompisar, man kan skratta och ha kul med dem. Men ibland skulle man bara vilja åka bort från alla.


Röjker du?


Nej, sen nyår har jag slutat helt! Har egentligen aldrig riktigt rökt någon gång men det har väl hänt att man ibland tagit några cigg. Men det är slut med sånt. Och denna gång kommer jag inte ge mig.


Hur ofta tränar du? 


Beror på vad du räknar till träna? Har 3 gymnastik timmar i veckan. Sen tränar jag en gång i veckan med falken, vilket jag slarvat med lite nu som då. Men nu när vår ålder får egen tränare och egen träningsgrupp så ska jag skärpa till mig! Sen tränar jag hemma också. Så lite träning får man nog varje dag.


Hu gör du hååri dett fö en vanli skoldag? na speciellt tips?


Först kammar jag ingenom det. Sen plattar jag och tuperar det lite. Använder sällan hårspray eller nått sånt. Det är inte något speciellt med mitt hår så jag har inte några tips att komma med. Tyvärr.


Hur gjor du din header ? 


Jag gjorde den på picnik i ett collage. Satte dit didär bilderna och på med lite text. Inget svårt alls! :)


Minns du va hande filmen hejjt? 


Haha, njäe..  Vare dumma mej? Iaf nating me dumma. 


Har du na fler objektiv äv 18-55?


Nej, men till sommaren om jag får fixa sommar jobb ska ja köp 50mm f1.8 eller f1.4. 


Tycker du att he e na stor skillna på foton utan & med stativ? Som kvaliteen o sånt.


Har ju int haft ett stativ såläng men måst no säg att då man fotar sig sälv är det jätte bra att ha ! Ögonen blir klara och tydliga och det underlättar sjukt myki. Sen beror det ju på vad man fotar också. Och hur skakiga händer man har. Men jag tycker nog att bilderna blir bättre om man använder stativ.


Vem är din bästa vän?


Har ingen bästa vän. På sista tiden har jag börjat umgås mera med mina pojkkompisar ist för mina flick. Vilket jag inte tycker är alls kul. Men det bara blir så? Känns som om alla e upptagna med sin bästa vän och så står jag där bland dem och känner mig utanför. Usch ingen fattar något och det går inte att beskriva känslan. 


Vart skall du efter nian?


Ingen aning faktist. 


Vem är du kär i?


DU <3<3<3<3<3


Vad använder du för smink en vanlig skoldag ?


Foundation, puder och mascara. 


Hur är din lillebror ?


Rolig, snäll och lite konstig. Överlag är han en sjukt bra lillebror men ibland kan han vara sjukt irriterande också.


Finns det någon du är riktigt avundsjuk på? som t.ex. har riktit fina ögon, snygg håår osv.


Det finns inte någon speciell som jag är riktigt avundsjuk på men jag är nog lite avundsjuk på de flesta skulle jag säga. 


Ungefär hur många kusiner har du?


Ingen aning faktist. Inte sådär jätte många men inte heller allt för lite. Förut räknade jag nog dem men nu vet jag inte längre.. kanske 50? 


Hur ser din drömkille ut?


Hmm, min drömkille ska inte vara för snygg för då känner man sig jätteful i hans närhet. Han ska inte heller vara allt för smal. Helst lite mullig. Och lång ska han vara! Sen får han gärna vara stark också. :) 
Men tyvärr faller jag alltid för jätte söta killar som jag aldrig har en chans på.


Är du typ poppis din skola? 


Va? om det menas om jag är populär i min skola. Så nej absolut inte, inte det minsta! 


Vad tycker du om sex före äktenskap?


Tycker nog att det är helt okej att ha sex före äktenskap. 


Hur lång är du? Hur mycket väger du?


Är typ 1,70 och väger ungefär 53kg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar