1 jan. 2012

2011- några små händelser.

En sommardag åkte familjen Wiklund in till kokkola. Jag och pappa köpte en canon eos 1100d. Ett köp jag inte ångrar! Har lärt mig jättemycket om fotografering och systemkameror detta år. Bloggen började också bli liti mer seriös efter kamerainköpet.
En dag jag också minns bra var dagen då jag, Manda och Emma for på en fotorunda i jakt efter fina header bilder. Hittade ingen bild på Emma eftersom hon agerade mest bakom kameran. Det kom massor med fina bilder den dagen.

Det jag kommer sakna mest från 2011 är nog kanske alla galna sommardagar med lillebror. Haha, vi gjorde allt men endå inget. Skruvade, cyklade på bakhjulet och sånadär pojkiga saker. Men även byggde korthus, fotade och filmade.

Tyvärr händer det inte bara roliga saker helatiden. Detta år lämnade vår älskade Tilda världen. 10 oktober när jag kom hem från skolan fick jag ett hemskt besked. Jag saknar precis allt med henne! Hennes speciella lukt, hennes tröst man fick när man var ledsen, hennes värme när man kom hem på natten. Jag saknar t.o.m hennes dåliga andedräkt som hon hade på morgonen.

Detta år har jag fått göra det jag aldrig trodde att mina förälldrar skulle tillåta. Färga håret och fixa hål i öronen. Och jag har lärt mig om man vill att något ska hända så ska man inte ge upp i första taget.

Den sista händelsen jag tänker dela med mig av är Lilla jul. Den tillbringade jag med Linnea, Emma, Manda och Robert. Vi hade nog rätt mysigt tycker jag. Åt gott och fjollade oss. Vi filmade även många filmklipp som kanske kommer upp hit då jag klippt ihop den. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar