3 nov. 2011

Imorgon är det en stor dag..

Vet inte hur jag ska klara av mogondagen. Den är fullproppad av utmaningar!
Första så ska vi till simhallen. Har seriöst ingen aning om hur jag skall klara det. Det är inte det att jag inte kan simma, nejdu! Mina simkunnigheter är det inget fel på. Det är typ det ända jag är bra här i världen.
Men att gå en hel timme i simkläder bland en massa "pinn-smala" tjejer blir en rejäl utmaning. fuck.
Sen ska jag och en klasskompis ha föredrag (heter det så?) framför klassen om det mångkulturella finland som jag inte vet ett piss om, och vi har inte klart fixat det ennu så vi får stressa i en halvtimme så vi hinner bli klar. Och som pricket över i har vi fysikprov oxå. Dö litegrann?
Dessutom snurrar tankarna dagarna i ända om vilken skola man ska välja efter 9:an. Man vill välja själv på samma gång som man vill att förälldrarna ska bli nöjda. Det går inte ihop om man vill olika. Blä!
Tillråga på allt så saknar jag min hund till mer än tusen. Att bara få krama om henne, få hålla henne en liten stund, eller att bara få fråga att hon har det bra dit uppe i himlen. Redan då skulle allt bli lite lättare. Åh, Varför kan man inte bara spola tillbaka tiden?  Till tiden då allt var bra.

we<3it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar