22 okt. 2011


Skulle du krama och pussa mej?
Kan du och ja träffas nån daa?
Är du singel?


Svar: 
vet inte..
Jo säkert!
Japp.


Om du och jag var dom enda på jorden, vilken bil skulle du ha då?

Svar: 
Haha, jaadu ingen aning, kanske en liten rosa bubbla















Är du singel?
Tar du insidan?

Svar: 
Ja det är jag. 
Öh? 

Varför vill du bli utfrågad av folk du inte känner?

Svar: 
Om jag har en frågestund betyder det inte att jag blir uttråkad av att folk ställer frågor, Utan jag blir superglad för alla frågor ni har ställt till mig! :)

Vad gillar du för killar?

Svar: Killar som kan vara  både seriös och  rolig. Och sådana som verkligen bryr sig om andra och så ska de också vara mysiga!

Vilket klädesplagg som du inte redan har skulle du helst av allt vilja ha?

Svar: 
En onepiece helt klart!












Gillar du någon ?

Svar: 
Nej. Eller såklart gillar jag många som vän men kär är jag inte.

Högsta dröm?

Svar:
Har ingen speciell "högsta dröm" men två små saker jag kan drömma om ibland är:
- Att få vara modell för någon klädaffär. 
- Att starta ett fotoföretag med någon kompis i framtiden.

Är du nöjd med dig själv och din tillvaro?

Svar: 
Jag är och har alltid varit en sådan person med dåligt själförtroende. Jag går jämt och grubblar över att jag är fet, ful osv.. Men ibland kan det vara bättre och ibland riktig jobbigt. När det är som värst skulle jag helst vilja låsa mig in i toaletten och stanna där förevigt. 

Varför dricker du?

Svar: Jag dricker inte. Jag är ingen alkoholist om du tror det! Jag kan erkänna att jag druckit typ 3 gånger under min livstid. Och det gjorde jag av lite olika anledningar som jag inte orkar räkna upp här. 

Har du haft sex?

Svar: 
Nej.

Varför tog det slut mellan dig och din senaste? pojkvän?

Svar: 
Det tog slut mellan mig och min senaste pojkvän för att vi bråkade ofta. Ja tyckte om honom jätte mycket en tur. Och enligt mig var han nog den perfekta pojkvännen man kunde ha! Men en kväll gick allt överstyr och jag ville att vi skulle vara vänner ist och det funkar bäst så :)

fin blogg har du!
Vart ska du efter nian?
vad fotar du helst? djur, människor osv..?

Svar: 
Tack! 
Tänkte söka till frisör, men kommer nog inte slippa in det så jag vet inte.. 
Människor, helt klart! dock så vill ingen ställa upp som modell till mig så det är rätt sällan det blir av att fota porträtt. Jag fotar nog mest natur bilder.

random frågona ijee tå ;D;D;D;D;
vaför e du så fin? :')
hur gammal e du? XD
puss (:

Svar: 
Haha, sku ja vara he så sku ja kuna svara men nu vare liti värr ;)
jag är 15!
pusspuss

2 kommentarer:

  1. Ida du fåår no gäärna fota meej nagang om du vill :D

    SvaraRadera
  2. Va rolit, he sku ja gärn göra! :D

    SvaraRadera