2 okt. 2011

NANANANANA YEAH!

Nu ska jag berätt va som har sked sålänge jag inte skrivit. Igår på morgonen/dagen nångång for jag till jeppis brummande helt själv. Eftersom jag behövde lite nya kläder. (bilder kommer senare)  Men jag tröttnade rätt fort på att gå själv och shoppa så jag ringde manda och sa att hon skulle komma dit. Så satt jag där till kvart före 6. Pratade lite med några peroner som jag mötte men i stort sätt var jag själv hela dagen och tålla på. Tillsist orkade jag inte vänta längre så jag for till kållby med massamassa folk Idag ska jag väl igen till kållby fast jag helst skulle villja sitta hemma och ta det lugnt hela dagen. Och förrästen så har jag söt strejkat i en vecka nu :)

Bara för dihär bilderna e så jävla ful, så bjuder jag på dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar