15 okt. 2011

Fin start på höstlovet!


Där försvann mina fina minnen, mitt liv helt enkelt! okej, de kanske int var så många meddelanden men mer en min telefon klara av iaf..
HEHE, men till saken nudå. For till markna efter skolan tålla på där till 7 kanske? Sen for vi o invader kållby sällan! Nämen har vari på g hela dagen/kvällen o skratta och gjort lite alltmöjligt. Känns skönt att veta att livet går vidare även fast det hände en jättetråkig sak denna vecka (skriver något annat inlägg sen) Det är klart att varenda liten sak jag gör får mig att tänka tillbaka, men det känns skönt att man endå kan skratta och ha kul. Och utan mina underbara vänner sku jag int klar mej <3 klockan e halv 3 nu, ska chill lite till på datorn o sen sängen. Förästen så ska alla ha ett bra höstlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar