6 sep. 2011

Tisdag.

Har städat rummet så nu är det alldeles skinande rent, haha nä.. dammsugaren gick sönder när jag skulle dammsuga så jag fick sopa. Men jag fick iallafall bort alla kläder från golvet och lite till.
Imorgon har jag mitt allra första prov i 9:an. Så nu blir det till att plugga en stund då. 
Skulle inte vilja starta "prov-säsongen" med ett dåligt vitsord. 
















Förrästen så blev dendär lilla överraskningen flyttad till fredag ist.. 
Men jag tänker berätta det idag iallafall eftersom jag endå sa att ni skulle få veta det idag. 
Jamen haha, det är att vi ska köpa en hundvalp. Det är en stövare, men jag lovar stövarvalpar är urgulliga! 
Så nu väntar jag ivrigt tills det blir fredag och en såndär liten krumelur dyker upp. Tyvärr tror jag nog att hon är lite gammlare en dessa två. Men jag vet inte, iallafall är hon lite över 2 månader. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar