22 sep. 2011

Långt inlägg.

Ursäkta för att jag inte skrev någonting alls igår. När jag kom hem funkade inte internet, då blev jag sur så att jag for och sova. Sen väckte manda mig och frågade om jag kom till neste så jag for dit med en hel del folk.
När jag kom hem så hann jag vara på datorn typ 2 minuter sen måste jag gå och sova..
Jamen iaf så var både gårdagen och dagens praodag jätte rolig!

Igår fick vi hålla på med manikyr, alltså nagelskötsel. Hur awesome är inte det?!
Massor med olika färger och sorters nagellack fick välja på. Fick också lära oss hand massage och mycket mera! En bild på vilka naglar jag provade på att ha..











Och idag skulle vi först sortera hårrfärger sen tvättade vi håret på varann igen och satte hårinpackning. Efter det rullade vi sånadär hår-rullar i vårt hår så vi fick jättemycket volym och lockar i håret. hihi!
Sen lärde de oss att fläta inbakade flätor (som jag kunde redan) men en jätte trevlig dag har jag haft.
Imorgon är det tyvärr sista dagen, och jag måste vara själv eftersom millan skulle till ruka. Kommer inte bli lika kul att vara där själv. men nog ska det väl gå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar