7 maj 2011

gårkvällen.

Nu ska jag berätta om gårkvällen..enjoy!
Först så fixade ja mig klart, sen sku ja böri fara ti mandas, o de gick ju som de gick. -.-' 
Manda hade frågat om ja kunde cykla dit deras cykel, som hon hade lämnat hit nångång. 
Och visst kunde ja de. När ja började cykla me den var de jätte lite luft i bakringen, de var JÄTTE tungt att cykla. 
När jag hade kommit mer än halvvägs kom ja på att jag hade glömt pengarna, voi huhu ja trodde ja sku dö helt seriöst! 
Men så kom ja på att ja kan ju ring ti manda o fråg om ja kan lån av henne. Men så hade ja såklart lämnat hem mobilen då oxå.. -.-'''
Det enda valet för mig va bara att börja cykla hem igen, o klockan va mycket då redan. När ja äntligen va hem igen och hade hämtat mobilen & pengar så kom ja på jamen chill, ja kan ju ta mopo. Hoppar på mopo hinner gör en liten bit oså tar bensin slut, får ja skutt upp den igen o böri sök ett min egen cykel. Hittade den jätte fort, men så satt den fast i nånting. Oj vitut ja bränd då! helt svettig var ja, allt som ja hade fixat hade förstörts. Tillsist fick ja lös den ur dendär skit saken. Och började cykla dit igen. När ja kom fram hade jag ingen lust alls för nå disco nå mer. Men så fixade vi håret igen. Så då blev det lite bättre. Tänker int berätta så mycket om disco, ni vet ju typ va som sker där så.. Men vi dansa jättemycket, fick upp feeligen topp! Oså träffa vi ju makki, jocki, joel, jessika o alla andra som man inte träffar så ofta. Fick också lära känna endel nya människor. 


Kvällen började helt åt skogen, men sen blev saika najs ;)
Nu ska ja ut o sol, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar