21 apr. 2011

skärtorsdag.

Åh, vilket skönt väder!

Vaknade halv 10, åkte in till stan me papsen för att påskhandla. På nått konstigt sätt så älskar jag att åka med när nån ska ti stan fast de bara ska handla mat, haha.
När vi kom hem, åt vi nå mat oså strax ut och vårstäda lite. Otroligt kul faktist! Jag sjöng alla möjliga sånger man nu kan komma på. Har haft en underbar start på dagen. Och den kommer minsann forsätta bra oxå, mot kvällen kommer min nya vespa <3

min!



Har satt hit en bild på en otroligt bra hårprodukt.
Wella Hårkur för tort & skadat hår. Använder den själv och jag tycker den är jättebra. Den e oxå bra till kluvna hårtoppar, för produkten gör att de växer ihop igen.
Vilket passar mig. Jag har skadat hår, kluvna hårtoppar & väldig slitet är de oxå.
Ajjabajja plattången!  Dessutom e de inte så dyr hlr, typ 4 euro ?





                   Fick oxå balsamspray. Otroligt barnslig flaska, men de fanns bara den och nå mumin. Mumin va dyrare så ja tog den ist. hihi ;)


Nu ska ja ut i de fina vädret o sola lite :):)
// ida'madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar