7 apr. 2011

mår sjukt dåligt ;o

hejhej alla söta! 

Kunde knappt sova inatt, eller nog sov ja men jag, vaknade, somnade, vaknade, somnade osv.. 
Vilket ledde till att jag försov mig, hade typ en kvart att ställa mig. Så jag började fundera på att vara hemma eftersom hela huvudet kändes tungt och näsan var täppt. Trött var jag också!
Men, nej, jag bestämde mig för att åka till skolan, vi har ju endå tillval så de är ingen tung dag.
Jag kan säga som så, de här har nog varit en av di tungaste dagarna i sursik! 
Första timmen gick ganska bra, kemi, gjorde smycken, de var faktist kul. Men efteråt kändes bara tyngre och tyngre att vara i skolan. Skolkade på historia timmen, eller ja, jag blev ju upptäckt i slutet av timmen och blev tvungen o gå dit -.-' Sen hade vi handarbete x2 satt bara och bläddra i olika tidningar. För jag viste inte vad jag skulle börja på med nu nu när min huppari e klar. Men slutet på andra timmen kom jag fram till att sy en sommarkjol. Så jag började rita mönster, vilket inte gick såbra. Ritade fel, var totalt ofokuserad! 
Nåja, efter en skoldag med en total förkylning så sitter jag trorts allt. Jag överlevde <:<:
Funderar på att vara hem imorgon, om jag är lika förskyld då som jag är nu.

hupparin som jag har sytt på hantta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar