25 feb. 2011

SPORTLOV, here I'll come!!

Nu är de sportlov, om ni på något sätt har råkat missa de ?! 
gud så skönt efter alla prov & läxor

Idag i skolan har de varit ganska roligt, alla har varit jätte snälla åt mej, kommenterat mitt hår o sånt,, :')


Våra timmar:
 
~Modde: Jaana hade sagt att vi skulle se på film & ha knytkalas, men nejdu, så blev de inte.
för vi skulle ha nån RTGHÅV lästimme -.-' sen to vi charader.  

~Finsk: Tråkitt, Camilla var borta så vi hade Håkan, men ganska chill endå satt mest o prata & rita me lotta.

~Engelsk: kollade Remember the titans, o jag åt upp min kola. som jag hade tagit med till knytkalas.

~Geografi: fredagsmys me klassläraren, hon bjöd på kakor, blåbärspaj & saft/kaffe/te. Sen hade vi föredrag o visade våra buss resor.


Ikväll ska jag till aaamandas, hennes förälldrar e borta över natten, så de e extra najs! 
Ha en bra kväll allihopan ;**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar