12 feb. 2011

Ska förska med en sånhär, fast jag hade bestämt att jag inte skulle sätta nått sånt för att jag int kommer att kunna följa den endå ;p 
men jag ska försöka!

Dag 1: En nytagen bild av mig och 15 intressanta fakta om mig.
Dag 2: Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 3: Min första kärlek.
Dag 4: En bild på mig och mina vänner.
Dag 5: Vad är kärlek?
Dag 6: En bild på ett ställe jag besökt.
Dag 7: Vilken är min favoritsuperhjälte, och varför?
Dag 8: En bild på någon eller något som har det största inflytandet på mig.
Dag 9: Dethär får mig att må bättre.
Dag 10: Dethär upprör mig.
Dag 11: Låtar jag lyssnar på när jag är; Glad, Ledsen, Uttråkad, Uppspelt och Arg.
Dag 12: En till bild på mig och mina vänner.
Dag 13: Varför började jag blogga?
Dag 14: En till bild på mig.
Dag 15: En bild på mig och min familj.
Dag 16: En bild på mitt rum.
Dag 17: Några låtar som jag tycker om/ är speciella för mig.
Dag 18: Någon jag skulle vilja byta liv med under en dag, och varför?
Dag 19: Mina planer, drömmar och mål i livet.
Dag 20: Smeknamn jag har och har haft, och varför.
Dag 21: Min favoritplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar