24 feb. 2011

plast + kola ♥

Oj skrev ingen dag3 igår, tänker inte skriva någon idag häller, om ja inte får lust sen.. 

När jag kom hem så tänkte jag att ja skulle baka 5 minuters kola, som vi ska ha me ti modde. -> Knytkalas & Film ♥ 
Janå de gick jätte bra förutom att ja brände de lite, så kasturllen e helt föstörd ;s ähh, kanske de går bort sen..
Men sen ville oxå lillebror ha kola, o jag me.. Men inte kunde ja ju äta upp de som ja skulle ha me ti skolan, så vi besämde oss för att göra mer.
O den här gången så skulle jag ha en ordentlig slev att röra om med, o ingen sked för ja ville ju inte förstöra en till kastrull ;s
Så jag valde en plast slev, klok som jag var. Kan ni gissa vad som hände ?! ;)
sleven smälte, så hela kolan e full me plastbitar, MUMS ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar